Шини Київ

Склад шин.

Працюємо з 9.00 до 19.00 пн-сб

(044)227-92-07

(050)166-29-31

Автошини. Історія. Сезонність шин.

    Автомобільна шина - один з найважливіших елементів автомобіля. Шини безпосередньо впливають на швидкість пересування транспортного засобу. Пневматична шина (на жаргоні - покришка, скат, автошина) - це пружна оболонка, яка розташовується на ободі колеса. Основне завдання шини - поглинати нерівності покриття дороги, врівноважувати силу в точці контакту і забезпечувати високий коефіцієнт зчеплення.

 Першу пневматичну шину винайшов Роберт Томсон. Його патент від 1846 містив детальну опис і мета застосування покришок. На думку Томсона, вони зменшували тягову силу екіпажу і відповідно знижували рівень шуму.

  Автошина Томсона являла собою камеру і зовнішнє покриття. Парусиновий камера просочувалася каучуком. Зовнішнє покриття виготовлялося з шкіри. Роберт Томсон розробив схему, за якою металевий обід обтягується шиною, а сам він (обід) оббивається навколо колеса складається з дерев'яних спиць. Але його винахід не отримало популярності і приблизно через двадцять років пневматична шина була «винайдена знову». Новим автором старої ідеї став Джон Данлоп, який запатентував велосипедні шини для двоколісного транспорту свого сина. Спочатку камера Данлопа мала схожість конструкції з камерою футбольного м'яча, але прогрес і талановиті інженери посприяли виходу компанії «Dunlop» в п'ятірку кращих виробників шин у світі. Шини в Києві від фірми-першопроходця можна придбати в інтернет-магазині «Шини Київ».

  Першими в масове виробництво пневматичні покришки запускають Едуард і Андре Мішлен, засновники знаменитої фірми «Michelin». Ця ж компанія, в середині ХХ століття, пропонує ноу-хау, яке стає гігантським кроком вперед в шинній індустрії. Суть пропозиції полягала у використанні в шинах радіальних ниток (з металокорду), що майже вдвічі поліпшило прохідність автомобілів.

  Активне застосування сталевого волокна при виготовленні автошин почалося приблизно з 70-х років ХХ століття. Дюпон винайшов волокно з поліаміду - «кевлар». Його технічна характеристика, в той час, була просто феноменальною, але через високу собівартість «кевлар» припинили активно використовувати майже відразу.

  Десятиліттями виробництво автомобілів рухалася паралельно з шинної промисловістю. Стрімкий прогрес у розвитку нових технологій і матеріалів дав можливість для створення покришок з різними характеристиками і призначення. Одна з таких особливостей автомобільних шин - сезонність. Автогума ділиться на літню, зимову і всесезонну.

  Зимові покришки - призначені для експлуатації при низьких температурах, тому виготовляються з гнучкою і м'якою гумової суміші. Протектор таких шин має більшу кількість ламелей (вузькі прорізи на малюнку протектора). Завдяки їм забезпечується гарне зчеплення з дорожнім покриттям, а це особливо важливо взимку на снігу або льоду.

  Літні шини призначені для температури вище 7-8 градусів Цельсія. Вони виготовляються з жорстких матеріалів і найчастіше мають асиметричний малюнок протектора, що сприяє гарному зчепленню з дорогою навіть в умовах розпеченого асфальту.

 Всесезонні шини - це компроміс, який призначений для країн з м'яким кліматом, але вони не володіють такою надійністю як спеціалізовані сезонні шини. Цей тип автошин характеризується як літнім, так і зимовим малюнками протектора і матеріалами на одній покришці. Купити шини в Києві Ви можете всіх типів сезонності, але клімат столиці Україні, все ж, не сприяє використанню всесезонних шин. Краще зі своєю функцією справляються влітку - літній, а взимку - зимовий комплект шин, широкий вибір яких Ви знайдете в інтернет-магазині «Шини Київ». 

ПІДБІР ШИН
Ширина Профіль Диаметр
Бренд Сезон Тип
ПІДБІР ДИСКІВ
Бренд Ширина Диаметр
PCD Виліт Ступица
ПІДБІР ПО АВТО
Марка Модель Объем