Шини Київ

Склад шин.

Працюємо з 9.00 до 19.00 пн-сб

(044)227-92-07

(050)166-29-31
Їзда в дощову погоду

  Цього року літо нас не радує сонячними днями, на жаль кожен день йде дощ і постійно виникає загроза підтоплення дорожніх покриттів. Тому ми хочемо поговорити на тему, як правильно рухатися на автомобілі під час дощу по калюжах і підтоплених дорогах міста. Найнебезпечнішим періодом вважається початок дощу, в результаті чого змочується дорожній пил і утворюється в'язка липка бруд в наслідок цього знижується коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожнім покриттям .Пізніше коли йде дощ цей бруд змивається з асфальтного покриття, відповідно збільшується коефіцієнт зчеплення з дорогою, але можливість зносів і заметів дуже висока. Крім цього під час дощу значно знижується оглядовість і видимість, збільшується гальмівний шлях і може статися акваскольженіе і аквапланування автомобіля.
  Аквапланування - це возніковеніе гідродинамічного клину в місці контакту шини, тобто повністю або частково втрата зчеплення коліс з дорожнім покриттям, що виникає при наявності водяного шару, отдеяющего колеса автомобіля, що рухається від дорожнього покриття. В результаті між протектором і поверхнею дороги залишається шар води, по якому і ковзають колеса, а керованість може звестися до нуля. Найчастіше аквапланування відбувається при високих швидкостях понад 60 км / год, навіть якщо на дорозі є невелика кількість води. На малих швидкостях ефект аквапланіроованія виникає під час гальмування при гладкому дорожньому покритті або при невеликій глибині проектора.
  Багато інженера на виробництві шин опрацьовують різні варіанти дощових малюнків на покришках, які мають сильне і часте розгалуження поперечних прорізів і глибоку подовжню канавку по центу шини, щоб з області з'єднання покришки з дорожнім покриттям краще відводилася вода. У передньопривідних автомобілях зазвичай аквапланування з'являється в задній осі. Якщо в цей момент водій починає різко гальмувати, то це може привести до занесення а то й розвороту автомобіля. У машин з залнім приводом аквапланування спочатку з'являється на передній осі автомобіля.
  З огляду на ці факти, дамо кілька порад, які можна застосувати при пересуванні в дощ:
* У перші секунди початку дощу потрібно бути гранично уважними та обережними;
* Перетинати калюжі бажано на пониженої швидкості, а краще взагалі їх об'їжджати;
* Краще не застосовувати різких гальмувань, обгонів і поворотів;
* Звертайте увагу на те, як рухаються попереду інші машини;
* Гальмувати необхідно з максимальною обережністю, дуже плавно, можна застосувати злегка переривчасте гальмування за аналогією роботи АБС системи автомобіля. Після проїзду калюжі необхідно повільно продовжувати рух без різких прийомів гальмування, так як через води, що потрапила на колодки автомобіля ефективніть гальмування знижується в результаті чого можна потрапити в аварійну ситуацію.
  Під час коли ви під'їжджаєте до калюжі необхідно оцінити її глибину, внімательнот подивитися, як прооезжают автомобілі йдуть назустріч і попутно. Як правило легкові автомобілі здатні безпечно перетинати калюжі глибиною до 21-25 см (приблизно по бардюр), а позашляховики можуть перетинати калюжі глибиною 35-45 см і вище.
  До моменту в'їзду в калюжу потрібно переключитися на нижчу швидкість, при цьому бризки і хвиля навіть в неглибокій калюжі можуть залити систему запалювання, в результаті чого може відбутися зупинка автомобіля, далі необхідно вибрати напрямок руху і вирівняти кермо. Нагадуємо, що будь-яку калюжу бажано перетинати саме по прямій, і раптом ви вирішите різко змінити напрямок руху перебуваючи в калюжі, то будь-яка така дія може призвести до зносу або заносу, в слідства ковзання, крім цього виїхавши з калюжі на вивернутих колесах можна втратити керування, а різке гальмування може привести до загальної втрати контролю над транспортним засобом.
  Під час коли автомобіль долає проїзд по калюжах лиш однією стороною автомобіля керма передається значне зусилля і це часто призводить до тимчасової втрати керованості. У таких випадках необхідно гранично акуратно продовжувати рух без різких поворотів.
  Обов'язково стежте за станом покришок автомобіля, не припустимо здійснювати рух в дощ при мінімальній товщині протектора .Якщо все таки ви потрапили в дощ на "лисій" гумі, то в цілях своєї безпеки бажано зупинитися на узбіччі і перечекати стихію .

ПІДБІР ШИН
Ширина Профіль Диаметр
Бренд Сезон Тип
ПІДБІР ДИСКІВ
Бренд Ширина Диаметр
PCD Виліт Ступица
ПІДБІР ПО АВТО
Марка Модель Объем