Автомобілісти надають шинам особливу увагу, підбираючи протектор, виробника, параметри і технічні характеристики покришок. У сучасному виробництві в зв'язку з швидкими темпами розвитку промисловості звичайно ж змінюються підходи і технології виробництва автомобільних шин. Сьогодні ми хочемо представити деякі нові тенденції і сучасні технічні факти, про які ви можливо і не знаєте.
Міф 1: вузька гума - погана.
Як правило така гума встановлена заводом виробником на гібридних або електро автомобілях (приклад BMV i3) для того щоб досягти мінімального рівня опору коченню і зменшити втрати енергії при зчепленні. Ці шини мають підвищений тиск щоб компенсувати втрати повітряних мас покришки при цьому зберігаються майже всі технічні характеристики звичайної шини. У свою чергу це все призводить до зменшення витрати палива.
Міф 2: широкі покришки - збільшують зчеплення на поворотах.
Дійсно ширина шин мінімум впливає на проходження поворотів, а ось покращений дизайн протектора і рівномірне распреденіе тиску в шині покращують зчіпні характеристики.
Міф 3: в майбутньому автомобілісти зовсім відмовляться від запасного колеса.
У нашій країні на жаль не скоро все автомобілістів, відмовляться від запаски в силу дорожнечі шин з безпрокольной технологією Run Flat і в силу отсутсвия такої величезної кількості шиномонтажей на трасах, в селах і міжміських автобанах. Звичайний водій недорогого седана впевненіше себе почуває з запасним колесом в багажнику.
Міф 4: шина - це просто надута гума.
Виробництво шини - це багатоетапний процес. Зовнішня сторона покришки складається з численних сталевих шарів і кевлара. До складу гумової суміші входять і метали, такі як кобальт і титан. А наприклад інженера шинного концерну Yokohama використовували масло цитрусів при виробництві деяких моделей шин для того щоб зберегти в'язкість шини при сильному перегріві. А для поліпшення властивостей шини в холодну і мокру погоду до складу гумової суміші стали додавати кремній, що на 15% збільшило зчіпні властивості.
Міф 5: на одну вісь автомобіля можна ставити покришки різного дизайну і різного розміру.
Це повна заборона. Не можна ставити покришки різних розмірів і дизайну на одну вісь, так як вони несуть абсолютні різні навантаження і мають різні технічні характеристики.
Міф 6: всесезонні шини - зручність і вигода.
При нестійких температурах, тобто взимку при дуже низьких, а влітку при дуже високих шина практично повністю втрачає свої технічні характеристики. Такі шини не можуть просто мати однакові зчіпні, гальмові й тягові характеристики на зледенілих або на розпеченій дорозі. У нашому регіоні обов'язково необхідно перевзувати ваш автомобіль по сезону, щоб убезпечити себе.
Міф 7: влітку можна езіть на "лисій гумі".
На кожній шині виробник встановлює мітку мінімального зносу протектора, і нижче цього показника - їздити не можна, так як ресурс при цьому шини практично вседа до 0, тобто в критичній ситуації гальмівний шлях наприклад збільшується аж у 5 разів, а на мокрій дорозі шина практично взагалі не має зчеплення. Ризик потрапити в ДТП підвищується в кілька разів.
Отже, експлуатуючи ваш автомобіль пам'ятайте дорога не терпить міфів, тільки здоровий глузд і дотримання правил допоможуть вам уникнути неприємностей. Рада екпертів: вірні помічники - це надійні і якісні покришки провідних європейських виробників, які ви завжди можете придбати в нашому інтернет-магазині Шини Київ.
Вдалих поїздок і бережіть себе!