Серед автомобілістів поширені помилки про шинах, які не мають логічного пояснення. Настав час розвіяти ці популярні міфи.
1. Всесезонні шини є універсальними і ідеально підходять для будь-якого календарного сезону. Насправді, не існує універсальних покришок. Прагнення заощадити незначну суму і придбати всесезонні шини для кожного сезону може привести до негативних наслідків. Яким надається перевага багатьма автомобілістами "універсальні" шини, які мають маркування «M + S», не призначаються для цілорічного користування. При температурі повітря, що перевищує нульову позначку, такі автомобільні покришки втрачають більшу частину своїх початкових властивостей і характеристик.
2. Великий малюнок протектора шини гарантує відмінну прохідність. Це оману бере свій початок з радянських часів. Насправді, прохідність транспортного засобу цілком і повністю визначається здатністю протектора автомобільної шини до самоочищення.
3. У зимовий час необхідно їздити на шипованих шинах. У мегаполісах і великих містах нашої країни основним покриттям дороги в зимовий час вважається мокрий асфальт, який буває вкритий кіркою льоду або снігом. По мокрому асфальтованому покриттю доцільно їздити на звичайних шинах, а не на шипованих покришках, які провокують несподіване і важко передбачати поведінку машини.
4. Визначати рівень тиску в шинах можна "на око". Поширення отримав оригінальний спосіб, яким водії користуються, щоб мати приблизне уявлення про тиск в шинах. Вони штовхають їх ногами. Таке безвідповідальне ставлення до вимірювання атмосферного тиску викликає сильну тривогу. Зниження тиску всього лише на 0,3 атмосфери від встановлених номінальних значень скорочує ресурси шини в 1,5 рази. Керованість автомобілем істотно погіршується, якщо спостерігається різниця тисків в розташованих на одній осі колесах в 0,4 атмосфери.
Виявити значення атмосферного тиску в шинах ви зможете, якщо скористаєтеся манометром. Проводити цю процедуру рекомендується один раз в тиждень. Не піддавайтеся впливу хибних думок і придуманих міфів.