Шини Київ

Склад шин.

Працюємо з 9.00 до 19.00 пн-сб

(044)227-92-07

(050)166-29-31
Експлуатація автомобіля взимку.

   Кожен автомобіліст стикається з проблемою експлуатації автомобіля саме взимку. Сьогодні хочемо навести кілька порад, як вирішити це питання.
   Одна з найрозповсюдженіших проблем-це не заводиться двигун автомобіля при низькій температурі повітря. Після декількох спроб крутити двигун перевірте чи подається паливо, для того щоб виключити таку проблему. Дуже часто в нижніх точках паливопроводу накопичується волога, яка замерзає при низькій температурі. В цьому випадку треба механічно розігріти паливопровід, щоб розтопити лід. Якщо бензин надходить, а автомобіль все ж таки не заводитися пробуйте продути циліндри. Для чого до кінця вичавлюємо педаль газу і крутимо кілька разів двигун при цьому плавно відпускаємо педаль. Якщо завести автомобіль не вдалося - перевіряємо свічки, можливо вони або залиті або покриті великою нагаром і вимагають просто заміни.
   Завести мотор автомобіля багатьом допомагає утеплення радіатора, для цього його закривають спеціальним чохлом або просто картоном, як би примітивно це не виглядало, а двигун прогріється набагато швидше і при недовгою зупинці не охолоне.
   Ще важливим є технічно справний акумулятор. Бо якщо він розряджений, то всі спроби будуть марними.
   Також сучасна автохімія має "холодний старт", до складу якого входить ефір, який в камері згоряння легко запалюється при стисненні.
   Але якщо всі варіанти випробувані, в запасі у автомобілістів є два способи "прикурювати від акумулятора іншого автомобіля" або "смикати автомобіль на буксирі". У великі морози важливо мати товсті мідні дроти, які зможуть пропустити великий струм. Але цей спосіб також має свої недоліки. В ході такої процедури може вийти з ладу електронний блок автомобіля донора через стрибок напруги. Також спосіб штовхати або тягнути автомобіль застосуємо тільки в автомобілях з механічною КПП і також має свої недоліки - може наприклад перескочити ремінь ГРМ.
   Коли все ж запуск двигуна стався автомобілісти постійно сперечаються на тему гріти чи ні автомобіль до робочої температури. Технічно зрозуміло, що при низькій температурі моторне масло ставати дуже в'язким і якщо його так сказати не розтопити до потрібної температури і почати рух, ймовірно настане "масляне голодування", тобто двигун буде крутитися, а масла при цьому немає. В результаті відбудеться зависання клапанів, Проворов вкладишів. Використовуйте якісне синтетичне масло, воно має меншу в'язкість і швидше нагрівається.
   Важливий аргумент, щоб не гріти двигун це екологічний. Адже в момент запуску і прогріву вихлопні гази мають токсичність в кілька десятків разів вище. Саме тому правилами дорожнього руху заборонено прогрівати двигуни у дворах житлових будинків. Пропонуємо оптимальний варіант - запускаємо двигун, прогріваємо на місці пару хвилин, а далі на низькій швидкості рухаємося ще 1-1,5 км без різких прискорень. При цьому мотор прогріється швидше, а вихлопних газів при цьому буде в рази менше.
На закінчення порада намагайтеся не виїжджати без різкої необхідності в мороз 30 градусів і нижче. Так як кожен холодний запуск двигуна - це дуже великий стрес для вашого автомобіля.
   Ще важливою умовою успішного пересування взимку є якісні зимові покришки. Повний асортимент Ви можете знайти в нашому інтернет-магазині Шини Київ.

ПІДБІР ШИН
Ширина Профіль Диаметр
Бренд Сезон Тип
ПІДБІР ДИСКІВ
Бренд Ширина Диаметр
PCD Виліт Ступица
ПІДБІР ПО АВТО
Марка Модель Объем